Site Network: Personal | My Company (n/d) | Artist projects (n/d) | Shop (n/d)

 



Pour faire comme tout le monde !!

Quelle est votre carte du tarot ???? Vous voulez savoir ??? Cliquez sur le lien en-bas.

Voici la mienne.




You are The Hermit


Prudence, Caution, Deliberation.


The Hermit points to all things hidden, such as knowledge and inspiration,hidden enemies. The illumination is from within, and retirement from participation in current events.


The Hermit is a card of introspection, analysis and, well, virginity. You do not desire to socialize; the card indicates, instead, a desire for peace and solitude. You prefer to take the time to think, organize, ruminate, take stock. There may be feelings of frustration and discontent but these feelings eventually lead to enlightenment, illumination, clarity.


The Hermit represents a wise, inspirational person, friend, teacher, therapist. This a person who can shine a light on things that were previously mysterious and confusing.


What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.





À part l'endroit qui dit que "je ne veux pas de vie sociale", c'est plutôt moi !!!


posted by Num @ jeudi, novembre 23, 2006, ,

13 Comments:

At jeu. nov. 23, 07:42:00 PM, Anonymous Anonyme said...

Same for me loll

 
At jeu. nov. 23, 07:46:00 PM, Blogger Num said...

Je savais que t'étais un bon gars L-P !!! ;)

 
At jeu. nov. 23, 09:22:00 PM, Blogger Chichi Faste said...

WARNING!! = You are The Devil
...mmmmm... c`est vrai??

 
At ven. nov. 24, 03:00:00 PM, Anonymous Anonyme said...

hmmm la roue de fortune... Je préfère être balance :)

 
At ven. nov. 24, 03:00:00 PM, Anonymous Anonyme said...

hmmm la roue de fortune... Je préfère être balance :)

 
At ven. nov. 24, 08:22:00 PM, Anonymous Anonyme said...

I am the Sun !! :)

 
At ven. nov. 24, 09:35:00 PM, Anonymous Anonyme said...

J'ai reçu la lune.. oui, peut-être, faute faire à l'idée.

 
At sam. nov. 25, 10:00:00 AM, Blogger Karine said...

"Mon préécciiieuuuuxx....."

C'est ce que l'image sur ta carte m'a fait pensé... lol

 
At sam. nov. 25, 05:23:00 PM, Blogger Num said...

Karine: j'ai l'air si "freak" que ça sur mon blog ??

Hahahahaha !!!

 
At dim. nov. 26, 01:12:00 AM, Anonymous Anonyme said...

Apparemment que je suis un Hermite aussi. J'espère que ça augure bien avec mon signe de la Vierge (je suis pas certain mais je crois être du 3e décant - 26 août)

@+ Num :-)

 
At dim. nov. 26, 11:00:00 AM, Blogger zequeen said...

Nice!! Je suis "The Empress" :) J'ai toujours su que moi et Sissi avions des points en commun :P hehe

 
At dim. nov. 26, 03:58:00 PM, Blogger Haska said...

HII!!! comme jjulie je suis tombé sur la lune!!! pas sur que je suis contente!!!

 
At lun. nov. 27, 07:01:00 AM, Blogger Karine said...

@Num : Toi non, mais ta carte, oui!
Quoi que.... :P

 

Enregistrer un commentaire

<< Home